Piackutatás Project Management Marketing Audit Szervezetfejlesztés Entry Market
 

Marketing audit

market

A cég, a szervezet kommunikációjának vizsgálata, javaslat hatékonyabb kommunikációra

 

Munkamódszerünk lépései:

 

1. ÁllapotfelmÉrÉs

  • A cégátvilágítás részeként vagy attól függetlenül felmérjük a cég elmúlt időszaki marketing- és kommunikációs tevékenységét
  • Az előző 1-2 év marketing, kommunikációs anyagainak átvizsgálása Konzultáció a cég marketingért felelős munkatársaival
  • Interjúk a cég kommunikációja által megcélzott célcsoport résztvevőivel

 

2. ÖsszegzÉs kÉszÍtÉse

  • A cég, szervezet marketing, elmúlt időszaki kommunikációs tevékenységének összefoglalása
  • Erősségek és a gyengeségek kimutatása
  • Értékelés

 

3. TovÁbb lÉpÉs meghatÁrozÁsa

  • Új marketing- és kommunikációs stratégia a megújuló üzletpolitikához.
  • Célcsoportok szerinti üzenetek, és célok meghatározása.
  • Eszközök meghatározása

 

4. MeghatÁrozott idŐszakokra eseMÉnynaptÁr elkÉszÍtÉse