Piackutatás Project Management Marketing Audit Szervezetfejlesztés Entry Market
 

Speciális termékeink

ENTRY MARKET

Operatív piaci információs szolgáltatás bel- és külföldi piacokról, olyan cégek számára, amelyek egy vagy több külföldi piac meghatározott szegmense iránt érdeklődnek. Információszolgáltatásunk segít a piacon való eligazodásban, a megfelelő együttműködő partnerek megtalálásában.

 

ENTRY MARKET LIGHT

 

Kiknek ajánljuk ezt a szolgáltatást:

  • Azoknak a külföldi és belföldi cégeknek, akik Magyarországon kívánnak üzleti kapcsolatot létrehozni vagy a már meglévő fejlesztéséhez, van szükségük információkra.
  • Hazai cégeknek, akik a magyar határon túl kívánnak terjeszkedni.

 

entry

Első fázis

  • Adott piaci szegmens jellemzői, főbb vonalakban (1-2 oldal)
  • Potenciális partnerek felkutatása, lényeges jellemzőik adatbázisba helyezve (long list)
  • Együttműködés iránt érdeklődő cégek, személyek meghatározása (short list)
  • Lehetséges piacra lépési stratégiák meghatározása (opcionális)

 

Második fázis

  • Konkrét tárgyalási időpontok megszervezése (3-5 munkanap)
  • Üzleti, kommunikációs koncepció, stratégia kialakítása (opcionális)
  • Tolmácsolás, tárgyalásokon szakmai segítség nyújtása (opcionális)
  • Jogi, ügyvédi segítség a tevékenység beindításához (opcionális)

 

Miért van szüksége ezekre, az információkra?

Az ismeretlen piacon való előzetes tájékozódás alapján, csökkenteni lehet a vállalkozás rizikóját, illetve megalapozottabb döntést lehet hozni az üzleti tevékenység elindításáról és annak mikéntjéről. A piac jellemzőinek ismerete valamint a lehetséges partnerek megtalálása, megismerése nélkül a vállalkozás rizikója nem felmérhető. A megfelelő partnerek megtalálása, megszűrése a helyi piac ismerete nélkül nehezen kivitelezhető és költséges.

 

ENTRY MARKET PLUS

 

Az adott piac részletes értékelése, a lehetséges piacra lépési stratégiák felvázolása értékelő tanulmány formájában. Azoknak a cégeknek ajánljuk, akik számára fontos az adott piacon való sikeres megjelenés és a rizikót alapos mérlegelés alapján kívánják a lehető legalacsonyabb szintre korlátozni. A tanulmány az alább főbb kérdésekkel foglalkozik:

  • A vizsgált piaci szegmens jellemzői az adott országban • Piac főbb résztvevői
  • Főbb vevői csoportok és tipikus elvárásaik a szállítóktól, szolgáltatóktól
  • Disztribúció jellemzői
  • Piacra jutási stratégiák elemzése a megrendelő szemszögéből
  • Alkalmazott marketingeszközök
  • Speciális helyi gazdasági szabályozók
  • Adózás kérdései, cégalapítás lehetséges formái, költségei